«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ҚОРҒАЛЖЫН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ САБЫНДЫ АУЫЛЫНЫҢ ҮСЕНОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ИМЕНИ УСЕНОВА СЕЛА САБЫНДЫ ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО КОРГАЛЖЫНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

Әлеуметтік желдеміз

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Дұрыс кәсіптік өзін-өзі анықтаудағы отбасының рөлі" әңгімесі

Мақсаты: ата-аналарды балаларды кәсіби анықтауға көмек көрсетуге ынталандыру.
Міндеттер:
* балаларды кәсіби анықтау мәселелеріне ата-аналардың қызығушылығын дамыту;
* ата-аналарды отбасындағы тәрбие ерекшеліктері туралы ойлануға үйрету.
Сәлеметсіз бе, құрметті ата-аналар! Бүгін мен "дұрыс кәсіптік өзін-өзі анықтаудағы отбасының рөлі" атты тақырыпты қозғағым келеді»
Мамандықты сәтті таңдау... оны жүзеге асыруға болады ма, ол кімдерге байланысты және таңдау дұрыс жасалғанын алдын ала қалай анықтауға болады? Көптеген ата-аналар бұл мәселелерді мазалайды. Сіз нарықтық қарым-қатынас еңбек сипаты мен мақсатын түбегейлі өзгертетінін жақсы түсінесіз және қазіргі уақытта түлектен жоғары кәсіпқойлық, шыдамдылық және жауапкершілік талап етіледі. Бүгінгі таңда жұмыссыздық, кәсіптердің қажеттілігі, кадрларды қайта даярлау қажеттілігі сияқты мәселелер өзекті болып отыр. Сондай-ақ, ЖОО-ға, ОАО-ға түсу шарттары өзгерді, білімге барлық жаңа талаптар қойылады. Жыл сайын еңбек нарығы өзгереді, жаңа мамандықтар пайда болады (мысалы: логистер, нанотехнологиялар саласындағы мамандар, бағдарламалау саласындағы мамандар), көптеген мамандықтар "өледі" немесе талап етілмеген болады. Бүгінгі күні адам тек қана мамандықты ғана емес, бірнеше аралас мамандықты меңгеруге ұмтылу керек.
Мамандықты қате таңдау қазір өте қымбат. Бұл-өзіндік сәтсіздікті сезіну, өз өміріне қанағаттанбаушылық, рух пен күш-жігердің құлдырауы, өмірдің мәнін жоғалту және тағы басқалар. Салдары өте қайғылы болуы мүмкін, сондықтан біз жоғары мектепте бейінді оқытуды болжайтын мамандықты таңдау мәселесін назардан тыс қалдыра алмаймыз. Бүгінде оқушы болашақ кәсіби қызметтің сауатты таңдауын жасауы тиіс.
Біз талқылайтын негізгі мәселе-ата-аналар балаларының өмірлік жолын таңдауда көңілдері толмауы үшін қалай және немен көмектесе алады.
Әрине, өмірде жолды таңдау туралы ойлану ешқашан кеш емес, бірақ оны уақытында жасау жақсы.
Ата-аналардың өз балаларының мамандық таңдауына әсері сөзсіз. Балаларға жақсылық тілемейтін ата-аналар жоқ. Олар балалардың болашағы үшін алаңдатады, оларға шын жүректен бақыт тілейді және мамандық таңдауда көмектесуді қалайды. Біз сондай-ақ, олардың сенімді және жоғары ақы төленетін мамандық алғанын қалаймыз.
Ал енді жасөспірімнің алдында қандай азаптаулар тұрғанын, ол өз мамандығын таңдаған кезде, олар бағдарлануы мүмкін екенін көрейік.
1. негізінен БАҚ насихатталатын кәсіптің сәнділігі мен танымалдығы. Бұл қандай да бір дәм мен пікірдің уақытша басымдылығы. Бірақ әрқашан сәнді емес, ең қолайлы. Кәсіптегі сән тез өзгеретінін ескеріңіз. Сіздің балаңыз кәсіби оқуды аяқтаған кезде, мүлдем басқа мамандықтар сәнді бола алады. "Беделділік" сөзі латын тілінен шыққан және "иллюзия, сезімдерді алдау"дегенді білдіреді.
2. бұл болашақ кәсіби қызметтің мазмұны, ықтимал перспективалар мен кәсіби шектеулер туралы шамамен түсінік. Мысалы, көптеген жасөспірімдер менеджерлер болғысы келетінін айтады,бірақ бұл жұмыс үшін анық жауап бере алмайды. Оларда кәсіби қызметтің мазмұны, еңбек жағдайлары, жалақы деңгейі туралы білімі жоқ. Олар сондай-ақ мүмкін араластыру ұғымдар "кәсіп" және "лауазымы".
3. отбасылық дәстүрлер. "Ана ретінде дәрігер болғым келеді "немесе" әкем ретінде шофером". Бұл жағдайда жасөспірім ата-аналардың кәсібі оның жеке мүдделері мен бейімділігіне қаншалықты сәйкес келетінін түсінбестен инерция бойынша жүреді. Бірақ оған ата-ана мамандығын таңдап, қандай қасиеттер көрсететіні белгілі.
4. материалдық жағы. Көбінесе балалар жалақы жұмыс өтіліне, тәжірибеге, біліктілікке байланысты екенін ескермейді. Дипломның болуы бірден жоғары мәртебе мен материалдық сыйақыға кепілдік бере алмайды.
5. құрдастарының әсері. Менің досым таңдаған Профильді немесе оқу орнын таңдаймын. Біз бір-бірінен бөлек болғандай елестетпейміз.
6. кездейсоқ адамдардың пікірін бағдарлау. Адам туралы жақсы пікір мамандықтың өзіне ауыстырылады, сондықтан бұл адам ол үшін беделді.
7. нақты уақыттың көп бөлігін орындауға тура келетінін ескерусіз мамандық туралы сыртқы әсер (мысалы, стюардесса, геолог …)
8. таңдау керісінше немесе біреуді атады. Мысалы. Ата – аналар немесе достар құлақ аюы келді деп айтады-мені эстрадада көрген кезде ештеңе жоқ, ол кезде айтады.
9. өз қабілеттерінің жеткіліксіз есебі.
10. медициналық қарсы көрсетілімдерді елемеу. Жалпы денсаулыққа немесе оның жекелеген аспектілеріне жоғары талаптар көптеген кәсіптерді көрсетеді.
11. таңдаудың қосалқы нұсқаларының болмауы. Жасөспірімдер сәтсіздік туралы әрдайым ойланбайды, ал қосалқы нұсқалар оны сақтандыра алады.
Сіз, ата-аналар таңдаудың барлық аталған ерекшеліктері жасөспірімнің мамандығын таңдауға әсер етуі мүмкін екенін түсінуіңіз керек. Бұл сыртқы пішіндерге бағытталған таңдау. Жасөспірім қателеспейтіннің барлығын немесе таңдау кезінде ескермейді, назар аударуы және әдепті түсіндіруі және ата-аналарды дұрыс жолға бағыттауы тиіс.
Сонда заңды түрде сұрақ туындайды: ата-аналардың рөлі қандай және олар нені ескеру керек?
Отбасы-бұл жұмысқа, кәсіби қызметке қарым-қатынас қалыптасатын кеңістік. және әрбір ересек адамның жұмыс туралы өз түсініктері бар, кейде біз оны балаға бермей-ақ береміз.
Бірақ мұнда да өз балаларына кеңес бере отырып, ата-аналар да қателесуі мүмкін. Бұл қателіктер кейде балалардың тағдырына өте жағымсыз әсер етеді.

Жаңартылған күні: 15.05.2020 17:06
Құрылған күні: 15.05.2020 17:06

Текст